Przejdź do treści

Regulamin

Regulamin sklepu https://home/iguanaart/domains/odmetyabsurdu.pl/public_html/przedsprzedaz.odmetyabsurdu.pl/

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL https://home/iguanaart/domains/odmetyabsurdu.pl/public_html/przedsprzedaz.odmetyabsurdu.pl/, zwanego dalej “Sklepem”.

Warunki ogólne

Sklep internetowy https://home/iguanaart/domains/odmetyabsurdu.pl/public_html/przedsprzedaz.odmetyabsurdu.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

Sklep prowadzony jest przez IguanaART Sp. z o.o. z siedzibą: 02-202 Warszawa, ul. Drawska 29A, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000992291, posiadającą NIP 7011106496, Sklep prowadzony przez Igę Bukowską, zwaną dalej “Administratorem”.

Dokonując zakupu w sklepie zgadzasz się na poniższy regulamin.

Składanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienie możesz złożyć dodając produkt lub produkty do koszyka, następnie klikając “zamówienie”, wpisując dane do wysyłki i klikając “kupuję i płacę”.

Możesz też założyć konto na stronie aby dane były wpisane automatycznie w przyszłości. (Możesz przeczytać o ochronie swoich danych w sekcji polityka prywatności.)

  1. Otrzymasz email z potwierdzeniem Twojego zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś emaila, sprawdź czy pole adresu jest wypełnione poprawnie.
  2. Przedmioty zostaną wysłane na podane przez Ciebie dane adresowe. Jeśli będą niepełne, napiszemy e-mail z prośbą o ich uzupełnienie, ale warto sprawdzić, czy są pełne, gdyż nie zawsze widać, że czegoś brakuje.
  3. Zamówienia będą realizowane w czasie określonym w opisie produktu gdy produkt robiony jest na zamówienie. Gdy zamówienie dotyczy produktów znajdujących się na magazynie zamówienia będą realizowane w ciągu 3 dni roboczych.Jeśli zależy ci na szybkiej wysyłce zadzwoń przed złożeniem zamówienia i upewnij się czy jest to możliwe.
  4. Realizowane będą tylko opłacone zamówienia.
  5. Jeśli pojawią się jakiekolwiek komplikacje uniemożliwiające wysyłkę towaru, zostaniesz o tym poinformowany przez e-mail.
  6. Jeśli podasz nieprawidłowe dane i nie odpowiesz na e-mail w ciągu siedmiu dni, Twoje zamówienie zostanie anulowane, a wpłata zwrócona.
  7. Jeśli towar zostanie zwrócony kurierem z Twojej winy (np. w wyniku nieodebrania go na poczcie) musisz jeszcze raz zapłacić za jego wysyłkę. Jeśli winowajcą będzie sklep, zamówienie zostanie wysłane ponownie bezpłatnie.
  8. Na Twoją prośbę możemy udostępnić numer nadawczy przesyłki.
  9. Ceny podane na stronie są w walucie Złoty Polski i są to ceny brutto.
  10. Na prośbę kupującego sklep może wystawić fakturę.

Dostępność towaru

  1. Jeśli zamówisz produkt, którego jeszcze nie ma na sklepie, zostanie on zrealizowany zgodnie z opisem towaru. Jeśli sklep nie dotrzyma terminu, Twoje pieniądze zostaną zwrócone lub towar zostanie wysłany później (zależnie od Twojej decyzji).
  2. W przypadku zamówienia towaru preorderowego i takiego, który jest już na magazynie, zostają one wysłane razem w terminie, w jakim dostępny będzie towar preorderowy.
  3. Towar, który jest w magazynie (albumy, magnesy, pocztówki, naklejki, przypinki, maskotki, breloczki, kolczyki) jest wysyłany w ciągu 1-3 dni roboczych, natomiast kubeczki, koszulki, torby, śliniaczki, fartuchy, poduszki – robione są na zamówienie, ale są robione na bieżąco i również wysyłane najczęściej w ciągu 2 -4 dni roboczych. Jedyny przypadek, że na zamówienie trzeba poczekać dłużej, to kiedy zamówienie zawiera produkty z obydwu grup, bo musimy zaczekać, aż dojadą wykonane na zamówienie przedmioty, dopakować do zamówienia przedmioty z magazynu i dopiero wysyłamy paczkę dalej. W takich wypadkach zamówienie może być realizowane do 14 dni roboczych, choć zwykle jest to około 7 dni.
  4. Sklep nie jest odpowiedzialny za ewentualne opóźnienia wynikłe z działania firmy kurierskiej, a jedynie za terminową wysyłkę.

Płatność

  1. https://home/iguanaart/domains/odmetyabsurdu.pl/public_html/przedsprzedaz.odmetyabsurdu.pl/ oferuje następujące formy płatności:

– PayU

– Przelew na konto

  1. Zapłata musi być dokonywana z konta osoby, która jest faktycznym odbiorcą towaru, albo w tytule przelewu trzeba podać dane które widnieją w sklepie. W przeciwnym razie zamówienie będzie anulowane, a pieniądze zwrócone.

Wysyłka

  1. Cena wysyłki i pakowania podana jest w zamówieniu. Wynosi 15 zł dla dowolnej ilości towaru. Cena zawiera w sobie koszt kuriera, opakowania i wysyłki.
  2. Jedynym środkiem wysyłki jest Kurier Inpost – można to negocjować, ale to negocjacje indywidualne i nie wiadomo czy się to uda.
  3. Przesyłki realizowane są tylko na terenie Polski. W przypadku wysyłkę poza Polskę, proszę kontaktować się na e-mail iga@iguanaart.pl
  4. Sklep jest odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenie Twojej paczki.
  5. Wszystkie przesyłki realizowane są przesyłkami kurierskimi.

Reklamacje i zwroty

  1. Masz 14 dni na zwrot zakupu. Towar musi być w stanie tak dobrym, jak w chwili, gdy go otrzymałeś / otrzymałaś.
  2. Uszkodzony lub wadliwy towar podlega wymianie lub zwrotowi pieniędzy po odesłaniu go. Jeśli reklamacja jest zasadna sklep zwraca pieniądze za wysyłkę, jeśli w reklamacji nie było winy sklepu to kwota wysyłki nie jest zwracana. Przy uszkodzeniach w transporcie w pierwszej kolejności proszę przesłać zdjęcie, bo może wystarczy ono do reklamacji i nie będzie trzeba odsyłać uszkodzonego towaru.

Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem Danych osobowych jest IguanaART Sp. z o.o. z siedzibą: 02-202 Warszawa, ul. Drawska 29A, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000992291, posiadającymi NIP 7011106496.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w dziale polityka prywatności.

  1. Twoje dane przetwarzane są w celu realizacji zamówienia.
  2. Możesz usunąć swoje dane z systemu sklepu w każdej chwili, zmienić je, sprostować, wyrazić sprzeciw wobec ich przetwarzania.

Dziękujemy za zakupy